''Jag tänker inte göra det du påstår ska vara bäst för mig, utan jag tänker ta allting du säger och vända det till min egna fördel''

jahopp, det var ett par dagar sen jag uppdaterade mig här, känner inte direkt något behov och lider av tidsbrist.
De senaste dagarna har flytit på och man börjar verkligen få in rytmen. trivs som fan på jobbet och det blir bara bättre och bättre i huset. Jag hade ju inte haft något imot om folk var lite mer öppna och sociala på det här stället, man vad gör man när man provat allt ?  Slutat med att jag numera bara ler åt folk och försöker undvika att öppna käften. Känns bättre så. Tjejerna på övervåningen är dock av en helt annan klass, glada, öppna och sociala. Lite mer ''my cup of tea'' ! Men jag är helt övertygad om att det med tiden kommer bli bättre, jag får bara ge det en chans. Felicia och jag lallar igenom dagarna utan problem, trodde att det skulle bli betydligt jobbigare att bo ihop, men jag har faktiskt inte tyckt de alls ! Kan tillockmed vakna om nätterna för att hon inte är här, räcker med att hon går på toa eller sitter i tv-rummet. Lite smått skrämmande måste jag påstå. Men jag älskar henne !

I tisdags va vi ute igen, hade personalfest som resulterade i snöskoter, tacobuffe , fylla och ett jävla röj på bygget ! helt klart en super lyckad kväll och jag är glad att jag inte bangade iaf. Dansade gärnet med felicia, så nu har vi tränat för en månad framöver, fy fan vilket röj ! är så glad att jag har min vän !

Imorgon blir det jobb igen men är antagligen ledig fredag, lördag. Får se om jag kan få in en extra dag, ganska drygt att vara ledig två dagar i rad.

Nehe, nu blire sängen här på Panget ! Hare fint folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0