♫ ♪ ♫ ♪''I don't wanna live that life so I stick to what god prefere''

 ƒεlι¢ιΔ ′€ Mιñ κμςκΣLιΜμςκ MΣdεςιπ ¿ ωoπÐεΓƒμL♥

Idag blev det lite mysfaktor över det hela, lagade ''fin'' middag och har bara allmänt tagit det lungt och njutit av ledigheten. Hade funderingar på att gå ut idag, men dom sket jag i rätt fort. Det räckte med att ta sig fram och tillbaka till affären sen var det kört. Vi har typ -25 grader här och -44 uppe i fjället. bara man går utanför dörren fryser allt till is, ögonfransar, hår osv. Inte alls någon hit. Så nu ligger vi på rummet och kollar läget, lyssanar på musik och skottar. (förklaring bifogas ej) Har faktiskt unnat mig en godispåse idag, tyckte jag var värd det efter allt slit, har dock käkat ett kg nu och mår illa som ett as. men visst, det lär ju ta iaf en vecka innan jag gör om samma misstag igen. :)

Saknar alla hemma, värst är det på nätterna. Kan ligga och vrida mig tills jag deckar av utmattning. Skulle kunna ge allt för att ha Dino här, saknar honom så jag håller på att bli tokig! vet inte vad jag ska göra, om jag kommer kunna klara av det här överhuvudtaget ? Finns som alltid bra och dåliga dagar, och som alltid i mitt liv, fler dåliga än bra. Visst jag trivs som fan på jobbet och alla där, men sen finns det mycket som tar imot också.
Det är bara att bita ihop, jag vet att det kommer bli bättre :)

All I want, All I need, is to make you breathe ♥

Imorgon blir det jobb igen och eftersom det är bytesdag kan vi jobba endel övertid, får se när vi ramlar in här hemma. Har iaf fått arbetsbyxor nu med, grymt sköna! och eftersom jag lyckades ta sönder mina nya jeans på krogen sist har jag brist på byxor ett tag framöver. Grymt bra timing !


ÑΔÐJΔ ♥ ÐÎπØ
Jag älskar dig  !


Kommentarer
Postat av: fille

hoppas inte jag e dem dåliga dagarna... synd att du tycker de e så hemsk jobbigt allt!

2010-01-07 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0