'' Don't wright me of just yet ''

Jaha det var ett tag sen man skrev av sig så nu är det väll dags igen... Trivs verkligen som fisken i vattnet här i Åre, känns som att man aldrig vill åka hem igen, men visst det finns ju vissa speciella människor man vill hem till, och ni vet vilka ni är ! <3 

Dom senaste veckorna har varit fulla av jobb, börjat jobba för cherry nu vilket ger mig 6 extra pass i veckan, så pengar kommer det ju inte vara brist på framöver iaf. Känns dock jävligt tråkigt att missa alla roliga fester och mysiga hemmakvällar med tjejerna, men om en månad är jag back in the game ! Jobbet går bra och vi är ett grymt roligt gäng på jobbet, så dagarna bara flyter på. 

Nu sitter jag här med mina tankar som mitt enda sällskap, ska snart börja fixa lite matlådor till dagarna framöver, men just nu är det coollugnt ! Felicia kommer snart hem från jobbet så vi ska väll fixa och trixa lite innan jag åker till jobbet igen vid 21.30. Mindre roligt, men jag löser det ! Har lyckats få ledigt fredag natt så då blir det fest, en tjej på jobbet som fyller år så vi ska iväg och fira henne, kommer bli grymt kul ! Dom har hyrt en värmestuga uppe på fjället med vattentunna och grejer, ska helt klart bli intressant, får väll se hur det slutar ;) 

Nehe nu ska jag ta tag i mitt liv,  talk to you later !

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0