Just get a grip !

Haft en relativt lugn vecka, Rehabilitering i Borgholm med tjejerna och respektive. Bodde i stugor, drack vin och allmänt njöt av tillvaron. Eftersom älskling köpt ny bil har han ett fruktansvärt stort behov av att köra överallt. Så i brist på annat tog vi en liten road trip till västervik i söndags.

Stannade till hos Martina och Patrik, mös med en flaska vin, pratade minnen och jagade en extremt överenergisk hund som absolut skulle följa med. Fuck skulle kunna strypa hundfan med jämna mellanrum. Måndagen spenderades i Gamleby av alla ställen, endast för att dela Martinas misserabla öde i några timmar. Blev lite besviken när hon senare antyder att jag inte är lika elak som innan, what to do !?  Har nog inte samma behov längre.

Har faktiskt bestämt mig för att ta tag i mitt internett liv. Visa att jag existerar. Får väll se hur länge det håller i sig känns så jävla meningslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0