Ingen Big Deal.

Dagen har varit sådär. Vaknar av en mamma som står och gormar som en jävla skedeskjuten kråka . ''Du bor här och du gör ingenting''.. Bla bla bla, dra något gammalt över dig. Så dagen började med att dammsuga hela huset, städa rum, toa mm. Kärringen tänkte slänga ut mig och räffsa löv, men tacka gudarna för Kenneth. Han hade redan betalt Adam för att göra de, en annan sak om det blir gjort. Nu ligger mamma och kenneth på ett spa någon stans i Sverige, hel helg med avslappning. Jovisst. Och här sitter jag.. Har varit och storhandlat , lagat mat, städat, och nu håller jag på och tvätta. Relax my ass !

Kul lördag btw. Alla är på sina håll ikväll, älskling är på jobbet så nu sitter jag här alldeles ensam. Kan inte gå någon stans, är hundvakt. Blä på din mamma. Up your ass att jag aldrig hjälper till ! 

Har i min frustration köpt godis som jag tänkte vräka i mig i ren protest , ska bara bli sugen också. Just nu är jag bara så off på allt så ska bara intala mig själv att mitt egna sällskap är bättre än någon annans.

That's right, i'm better then you !

Oddsen ligget på en bättre dag i morgon. Har satt på kaffe så det blir att sitta och mysa med Azlan framför tv:n. Känns helt okej, är inte allt för social.

En tanke till mina Martinor , ceep up the good work ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0