''Det är inte värre än vad du gör det till''

Åh, känner bara för att köra upp alla vettiga citat i röven på någon. Det är ju inte som att jag känner för att vara frustrerad över mitt liv, det är ju alla misserabla människor i min omgivning som bidrar så snällt. Samma dos av jävelskap varje vecka. Jo det ska du tro, dom ger dig aldrig ett break.

Allt går i motsatt riktning nu, den jäveln som kom på att man ska simma med strömmen skulle leva mitt liv en dag, när varje fisk simmar sitt eget håll och man själv står kvar och stampar på samma ställe.

Känner mig otroligt negativ idag, eler har gjort det ett tag. Klarar inte riktigt av min tillvara just nu. har haft allting så välplanerat sen studenten , och nu helt plötsligt går ingenting enigt mina planer. Är flera veckor kvar tills vi åker till Åre, och har inte en blekaste aning om vad jag ska göra tills dess. Pratade med min chef från Cherry härom dagen och ska börja jobba igen. Blä min plånbok mår inge bra.

Kan inte bara livet ge mig ett break ? ett välbetalt jobb precis utanför dörren, ett körkort i flingpaketet och en stoooor lägenhet som bara är MIN ! Ne, för så lätt lýckas man inte här i livet. men det ska bli så jävla skönt att flytta upp till Åre, även om det bara är för ett par månader. Visst, kommer sakna alla här hemma, men måste göra något drastiskt med mitt liv innan det är för sent och jag sitter där med 15 ungar i en inrökt gammal etta i norrliden. Äsh, så farligt är det inte.

Snart kommer Felicia, ska göra en bit av provet ikväll och sen bara dricka kaffe och prata av oss. Älskling sitter redan i soffan och suckar åt mig. ''Kan inte fatta att en bogg går före mig''. Äsh, det är inte bloggen, det är känslan av att frigöra sig av lite frustration. Men glaset är inte fullt förän det rinner över..

Ne, nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Catja

Hmm..Nadja.. det där med en inrökt etta i norrliden... Norrliden är det inget fel på s´å länge jag bor där!! Okej, etta är det fel på, och inrökt, också fel. MEN INRÖKT BALKONG I NORRLIDEN ÄR FIIINT:)

2009-12-21 @ 11:06:18
URL: http://www.nogg.se/petrina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0