Reality check.

Började skolan nu i veckan, har hittills bara vait possitivt, bortsätt från alla tidiga mornar. Men va fan det är värt det i slutet. Har kommit fram till att jag är smartare än vad jag trodde. Har kämpat med den där jävla matten i tre år utan att fatta någonting. Hade min första Matte B lektion i går och helt plöttsligt förstog jag glasklart ! Hade lektion i 90 minuter och så fort jag kom hem satte jag mig med matteboken framför mig. Slutade med att jag gjorde 14 sidor. Inte nog med det så fortsatte jag min lilla tripp i boken idag och befinner mig nu på andra kapitlet på sida 53. Vet inte vad som flugit i mig, känner mig väll bara så stolt antar jag. Kommer ju missa 6veckor i skolan eftersom jag åker till thailand så det är ju bara bra att jag pluggar. Känns så jävla skönt att slippa oroa sig för att jag inte kommer klara det. är helt inställd på det här nu!

Jobbade för övrigt igår med, chefen ringde kl. 20.30 och frågade om jag kunde hoppa in för en tjej som blivit sjuk, så det vara bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för att sedan infinna sig på bistro färdig att spela kl. 22.00. GREAT ! Kommer till jobbet en stund innan så njuter av min sista cigg de närmaste 5 timmarna. kommer in till bordet och upptäcker att det fattas fyra kort i leken. Kul ! så det vara bara att sortera upp alla sex lekarna för att sedan lista ut vilka som fattades. aja, kvällen var okej, spelet gick bra med jag hade inte in så mkt, hade dock en vinst på 87% vilket e kanon!

Älskling jobbar ikväll så nu sitter jag här aldeles ensam, nyduschad och fin. Kunde ju helt klart varit bättre en lördagskväll. Men helt okej trotts allt. Päronen hade ett par kompisar här på middag så har suttit och diskuterat allt mellan himmel och jord. mkt trevligt. Måste erkänna att det känns lite ensamt såhär inpå småtimmarna, but i live.

Btw, kan officiellt säga att körslaget suger ! Hur i helvette kunde Wells åka ut ?    ÅHHHH!

Nattinuffsan !
Afxentios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0