Plugg, plugg, plugg

Har pluggat röven av mig dom senaste veckorna för att överhuvetaget förstå vad det är jag håller på med. Denna matte gör mig ju inte friskare i huvudet direkt. Finns där nötande i bakhuvudet dag som natt som en jävla parasit ! Kämpar på mer än jag någonsin gjort, pluggar hemma minst 5 timmar om dagen. Och nej, det gör ingen större förbättring. Träningen ha jag fått lägga på hyllan nu ett tag, i alla fall tills jag känner att jag klarar av det. Har en gnagande känsla av orohet i mig hela tiden. Vet inte hur jag ska lyckas få till mina betyg, måste ju vara ledig sex veckor när jag åker till Thailand. Visst, hade det varit ett ämne jag behärskar hade det inte varit några problem. men alla olika matematiska regler hit och dit är ingenting jag rår på. Vissa dagar blir jag förvåna över hur lågisk jag faktiskt är, medan andra dagar är jag verkligen som att köra huvudet i en betongvägg. aja, kommer väll klara mig igenom det på något sätt.

Har för övrigt hunnit med mycket idag, varit i skolan, pratat med arbetsförmedlingen, beställt kläder, pratat med båda mina chefer, sökt jobb och nu återstår bara att försöka få tag i mina gamla lärare. Ringde och skulle prata med Stefan, rektorn på skolan, men han hade tydligen långlunch idag.  återigen min otur. Måste på något sätt plugga upp mina kurser. Skrev in mig på körskolan härom dagen föresten, och känner mig faktiskt redo att ta tag i körkortet. -det var på tiden. Men det är bättre att göra det seriöst från böjan så det inte blir halvdant.

Piiiiip Piiiip. -Hej ni har kommit till Stefan Johansson , jag kan tyvärr inte ta ditt samtal nu..........
Jag ger upp.

Ska sätta mig och plugga ett par timmar nu innan min karl kommer hem från jobbet, to be continued !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0