Entertainment.

I feeeel gooooood ! Har precis storstädat mitt lille teritorium här hemma, legat på alla fyra och skrubbat badrums golvet, dammat, torkat, fixat... Ser riktigt fint ut nu måste jag säga. Credit till mig !

Klockan är snart sju så jag måste börja göra mig iordning snart, ska börja jobba vid 21.00. Känns helt okej, ska hämta upp älsklingen på hemvägen sen så förhoppningsvis går allt bra och jag får lite mys ikväll :) Har efter mycket funderingar och daltande fram och tillbaka kommit fram till att livet faktiskt blir vad man gör det till, jo man har ju hört det innan av inkompetenta vuxna, men det var inte förän nu jag verkligen kan känna att det verkligen stämmer. kanske håller även jag på att bli en inkompetent vuxen? Eller är det helt enkelt så att jag inte blev realistisk förän nu ? Hur som hälst så ska jag göra en drastisk förändring i mitt liv nu, ska jag kunna stanna på den nivån jag är nu och inte sjunka ytterligare ner i skiten så måste jag sätta fart.

Sen är frågan om vad man ska göra ? Börjar plugga på måndag så där blir ju en start , måste bara kombinera det med annat, kanske ska göra en beteende förändring ? Orkar ju egentligen inte, men om jag ska lyckas behålla min kärlek, familj och vänner finns det inte så mkt annat att välja på. Vi får helt enkelt se vad framtiden bär med sig.


Jag vet iaf att jag älskar dig !
Afxentios Fotiadis .

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra inställning gumman, det blir inte en förändring om du inte själv gör det ;)



Håller tummen att allt går bra.



Pussa

2009-01-10 @ 20:14:04
URL: http://minordisagreement.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0